Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 26 kwietnia 2013

4Minute - What's your name? 2013


4Minute - Jak masz na imię?

4Minute
Jak masz na imię?
Jak jak masz na imię?
4Minute
Jak masz na imię? Jak jak masz na imię?

#(La la la la la la) Jak masz na imię? Jakie jaki jest?
(La la la la la la) Jak masz na imię? Jak jak masz na imię?
(La la la la la la) Jakie jest? Jakie jest? Jak masz na imię?
(La la la la la la) Jak jak jak jak jak jak masz na imię?

Mój każdy dzień był nudny
Już do ciebie przylgnęłam
Słyszysz te dźwięki? To znaczy, że jestem szczera
Nie podoba mi się sposób, w jaki  na mnie patrzysz, uśmiechnij się do mnie

##W kółko, przestań zmieniać temat
W kółko, przestań krążyć wokół
Przestań marudzić, posłuchaj mnie

###Jak masz na imię? Jak jak masz na imię?
Znasz moje imię, znasz moje imię
Jak masz na imię? Jak jak masz na imię?
Znasz moje imię, znasz moje imię

####Otwierają się drzwi i wchodzisz wyluzowany
Jak masz na imię? Ile masz lat?
Gdzie mieszkasz?
Napijmy się i porozmawiajmy
Jak masz na imię? Ile masz lat?
Nie jestem łatwą dziewczyną

#####Jak masz na imię? (Jak masz na imię?)
Jaki jest numer twojego telefonu?
Jak masz na imię? (Co lubisz?)
Znajdź dla mnie trochę czasu

Jak masz na imię? (Jak masz na imię?)
Jaki jest numer twojego telefonu?
Jak masz na imię? (Co lubisz?)
Jakie jest? Jakie jest? Pobaw się ze mną

(Hej stop) Dlaczego tak się spieszysz
(Ooch stop) Nie zostawiaj mnie tu samej chłopcze
Zwolnij, zrobię cokolwiek zechcesz, wiec nie powstrzymuj się
Dzisiaj spędź ze mną tą noc

##
###
####
#####
#

angielskie tłumaczenie Chris @ 4-minute

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...