Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 11 kwietnia 2013

LYn feat. Baechigi - Tonight 2013


LYn feat. Bachigi - Dzisiaj wieczorem

Dzisiaj wieczorem tęsknię za tobą
Dzisiaj wieczorem chcę się z tobą zabawić

Ostatnio jestem zmęczony, tylko bezmyślnie nieruchomo siedzę przy oknie
I mija dzień - ponieważ rozciąga się to nieznane uczucie
Ponieważ jestem tam związany, zacząłem cię rysować, ale posmutniałem
Potrzebuję miejsca do odpoczynku, potrzebuję miejsca do odpoczynku i oddechu, miejsca do oddechu
Odświeżające uczucie przebywania w miejscu odpoczunku, które jest tobą
Dzisiaj wieczorem przyjdź do mnie i wyszepcz mi

Dzień jest zbyt długi, cały dzień myślę o tobie
Mam nadzieję, że dzień się niedługo skończy, myślę tylko o spotkaniu cię
Dzisiaj chcę z tobą leżeć i się bawić
Chcę tak skończyć dzień
Kupuję mnóstwo rzeczy do jedzenia i picia
Dlaczego moje kroki do ciebie są takie lekkie?
Całą noc rozmawiamy i moja twarz się czerwieni
Nieznacznie się o ciebie opieram i zasypiam

Dzisiaj wieczorem potrę swoją twarz o twój gładki brzuch
Dzisiaj wieczorem przesuniesz swoją rękę po mojej miękkiej nodze

Nasze łóżko jest jak plac zabaw
Musimy tylko tak się bawić

#Dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem płonę na twój widok
Kiedy księżyc dzisiaj świeci, będę dzielić z tobą miłość i pocałuję cię

Podejdź bliżej, to dobry czas, żeby minąć ten niezręczny etap pomiędzy nami
Ruszaj się razem z piosenką, śpiewaną przez księżyc
Jestem ciebie głodny, więc otwórz się, żebym mógł wejść

Nasze serca są razem, dzisiaj się połączyliśmy
Wczoraj czuliśmy się ze sobą niezręcznie, ale teraz się zmieniliśmy
Nie wiem, kiedy znowu to poczujemy, ale
Teraz nie mamy żadnych tajemnic

Dzisiaj wieczorem przyciągnę twoje szerokie ramiona
Dzisiaj wieczorem dotkniesz mojego przepełnionego serca

Jak sekretna historia, którą tylko my znamy
Możemy tak się napisać

#

Zbliża się północ, czy to tak czuł się Kopciuszek, kiedy zgubiła swój pantofelek?
Kiedy jestem tobą urzeczona, nie chcę pozwolić ci odejść

Dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem na twój widok (twój widok)
Płonę (gorąco gorąco, płonę)
Kiedy dzisiaj wieczorem świeci księżyc (kiedy świeci księżyc)
Będę dzielić z tobą moją miłość i pocałuję cię (pocałujmy się)

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...