Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 11 kwietnia 2013

Seo In Guk - With laughter or with tears 2013


Seo In Guk - Ze śmiechem albo ze łzami

Pierwszy raz od miesięcy ubrałem się i spotkałem się z przyjaciółmi
Jeden z moich przyjaciół znowu nietaktownie mnie spytał
Czy byłem na diecie i że jestem nie do poznania
Zapytał mnie, ciągle mnie pytał

#Nie mogłem przez ciebie jeść
Nie mogłem przez ciebie spać
Więc codziennie ledwie przeżywam dzień
Chciałem ci powiedzieć, ale ponieważ bałem się, że się rozpłaczę
Tylko się uśmiechnąłem

Moja rodzina i przyjaciele
Wszyscy pytają się mnie jak się masz
Kiedy idę do restauracji albo gdziekolwiek idę
Pytają się dlaczego przyszedłem sam
Za każdym razem to znowu mnie uderza
Że nie ma cię tutaj, że już cię nie mam

#

Nie ważne kto pyta, nie ważne ile pytają
Nie mogę wypowiedzieć na głos twojego imienia
Ponieważ boję się, że to jedno imię sprawi, że
Wszystko się wyleje

Na wypadek gdybym miał się rozpłakać, śmieję się głośniej
Na wypadek gdybym miał o tobie myśleć, mówię o kimś innym
Ale im dłużej to robię, tym bardziej za tobą tęsknię
I wracając do domu, czułem się jak taki głupiec
Więc w końcu się rozpłakałem

Nie mogłem już tego powstrzymać i się rozpłakałem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...