Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 19 kwietnia 2013

Kim Tae Woo kor. + ang. wersja - Goodbye 2013


Kim Tae Woo - Do widzenia

Och moja ukochana
Tęsknię za tobą dziecinko

Zaczynam dzień z tobą
Spaceruję z tobą
Zakochujemy się w sobie
Kiedy codziennie jesteśmy razem
To, czego najbardziej nienawidzę to
Mówić "Do zobaczenia jutro"

#Jesteś moim światłem słonecznym
Jesteś moim światłem księżyca
Jesteś moim blaskiem gwiazd
Zawsze na mnie świeć, proszę

##Ty - co noc czuję się taki pusty
Już  nie chcę tego czuć
Ten krótki czas trwa dla mnie zbyt długo
Czekając samotnie
Ale do widzenia

Och do widzenia

Kiedy nadchodzi noc, rozdzielamy się
Proszę, nie mów mi kłamstwa
Wiem, że też za mną tęsknisz

#
##

Nie chcę być sam nawet na chwilę

Mam nadzieję, że ta noc nie jest zbyt długim czekaniem na ciebie
Nie mogę zasnąć, myśląc o tobie

## x2

Kocham cię, moja ukochana

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

ang. wersja


Kim Tae Woo - Żegnaj


Och moja ukochana
Tęsknię za tobą dziecinko


Widzę ból
Żyjący w twoich oczach
I wiem jak bardzo się starasz
Zasługujesz, żeby mieć o wiele więcej
Czuję twoje serce
I współczuję
I nigdy nie będę krytykować
I ty nigdy nie byłaś przeznaczona mojemu życiu

#Nie chcę cię zawieść
Nie chcę cię bałamucić
Nie chcę cię zatrzymywać
Od miejsca, gdzie możesz należeć

##Nigdy mnie nie pytałaś dlaczego
Moje serce jest takie zakamuflowane
Ale nie mogę już żyć kłamstwem
Wolałbym raczej siebie zranić
Niż kiedykolwiek doprowadzić cię do płaczu
Ale nie zostało nic do powiedzenia
Oprócz żegnaj

Zasługujesz na szanse
Na dobrą miłość
Nie jestem pewny, czy jestem wart
Utrata ciebie jest dla mnie bolesna

#
##

Proszę, wróć do mnie dziecinko
Po prostu nie mogę przestać
Nie mogę powstrzymać mojego serca

## x2

1 komentarz:

  1. Piosenka przyjemna :), ale mnie bardziej zainteresowało cóż on tam takiego tworzy na tej tkaninie :)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...