Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Gavy NJ - Farewell cinema 2013


Gavy NJ - Pożegnalne kino

Kiedy powiedziałeś, że chcesz się rozstać, nic nie widziałam
Łzy płyną jak krople deszczu, zalewając moje serce

Tak wielu ludzi na ulicy - czy pierwszy raz widzą płaczącą kobietę?
Każda osoba rzuca mi pełne żałości spojrzenia

Rozstanie nagle tak do mnie przyszło
Rozrywając i kując moje serce - co powinnam zrobić?
Miłość nagle tak mnie opuściła
Nie mogę zgodzić się na to rozstanie, nie mogę pozwolić ci odejść nawet jeśli umrę, ty głupcze, twoja miłość płacze

Te typowe słowa na rozstanie z tych filmów
Nigdy nie sądziłam, że usłyszę je w prawdziwym życiu - "proszę, bądź szczęśliwa"

Rozstanie nagle tak do mnie przyszło
Rozrywając i kując moje serce - co powinnam zrobić?
Miłość nagle tak mnie opuściła
Nie mogę zgodzić się na to rozstanie, nie mogę pozwolić ci odejść nawet jeśli umrę, ty głupcze, nie odchodź

Policzę do dziesięciu, więc proszę wróć i przytul mnie
Ten jeden raz ci wybaczę, więc pospiesz się i wróć do mnie

Chociaż czekam, wieje tylko wiatr, tylko łzy spływają mi po policzkach
Moje serce tonie, moje ciało siada, nie mogę zrobić nawet jednego kroku
Miłość nagle tak mnie zostawiła

Pewnie umrę, ale żegnaj, żegnaj naprawdę
Ty głupcze, nie wiesz? Kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...