Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Kim Tae Woo - I'm a fool 2013 (Queen of Office)


Kim Tae Woo - Jestem głupcem

Jestem głupcem
Tak, jestem głupcem, ponieważ znam tylko ciebie
Wiem tylko jak myśleć o tobie
Muszę cię teraz zapomnieć, muszę cię teraz odłożyć
Ale dlaczego znowu się o ciebie martwię?

Dzisiaj znowu upijam się, ponieważ wciąż o tobie myślę
Opróżniam szklankę, która jest wypełniona twoimi obrazami
Minione dni są wciąż wyraźne w moich oczach
Kiedy mogę żyć tylko jeśli cię zapomnę

#Tak, jestem głupcem, który nie potrafi nawet prosto zerwać
Tak, jestem głupcem, który nie potrafi nawet prosto kochać
Przepraszam, dzisiaj znowu będę czekać
W miejscu, gdzie odeszłaś, w czasie, kiedy odeszłaś
Tęsknię

Walczę z samotnością, walczę z tęsknotą
Spędzam dzień kiwając się
Na wypadek gdybyś wróciła, mam beznadziejne oczekiwania
Kiedy mogę żyć tylko jeśli cię zapomnę

#

Bardzo mnie przeklinaj, okrutnie mnie wyrzuć
Żebym był w stanie cię zostawić

Tak, jestem głupcem, który nawet nie może cię obronić
Tak, jestem głupcem, który nawet nie może obronić prostej miłości
Przepraszam, dzisiaj znowu będę czekać

W miejscu, gdzie odeszłaś, w czasie, kiedy odeszłaś
Tęsknię

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...