Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Younha - Greetings from far 2013 (Queen of Office OST)


Younha - Powitania z daleka

Miałeś piękny dzień?
Czy był inny niż wczoraj?

Odpowiedź nie jest ważna
Chciałam tylko powiedzieć witaj

Szczerze, nie mam pewności siebie, żeby na kimś polegać
Boję się posiadania czegoś cennego
Więc dzisiaj znowu, tylko patrzę na ciebie stojąc o krok za tobą

#Nie roztop mojego otwartego serca
Co zrobię, jeśli łzy spłyną po moich policzkach?
Nie mów mi, żeby we wszystko wierzyć
Co zrobię, jeśli jeszcze raz się załamię?

Czy ty też miałeś samotny dzień?
Twoje powolne kroki sprawiają, że źle się czuję

Chociaż o tym nie słyszałam, czułam to wcześniej
Czułam nas, pytających się nawzajem o nasze dni

Szczerze, było tle chwil, kiedy byłam wstrząśnięta
Za każdym razem, kiedy przez chwilę się z tobą uśmiecham
Te słodkie chwile - dlaczego te chwile mnie przerażają?

#

Nie czytaj mojego ukrytego serca
Co zrobię, jeśli słowa, które powstrzymywałam, wyleją się?
Jeśli będziesz przy mnie po długim czasie
Wtedy ci powiem, że cię kochałam

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...