Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Zion.T feat. DOK2 - Click me (2013) 2013


Zion.T feat. DOK2 - Kliknij mnie (2013)

Pierwszy jest wielki bęben, drugi jest werbel
Trzeci jest hi-hat¹
Syntezatory sprawiają, że jestem na haju
I ty klaszczesz
Linia basu idzie di da di du du
Więc to jest hip hop
Może brudne południe

Witajcie, nazywam się Zion.T
Mieszkam w Gangseo-gu², Seul
Dokładniejsze dane to moja prywatna informacja
Zniż się dzieciaku, po prostu podążaj za mną
Jeśli podoba ci się mój głos
To nie wahaj się i kliknij mnie kliknij kliknij mnie yeah
Red New Ery³ z rurkami (to ja)
Skinny Red z wyluzowanym chodem (to ja)
Wszyscy moi ludzie w Sieci
Wszyscy moi ludzie na stronach
Śpiewają la la la la la la

#Czarne okulary z rurkami (to ja)
Skinny Red z wyluzowanym chodem (to ja)
Wszyscy moi ludzie w Sieci
Wszyscy moi ludzie na stronach
Śpiewają la la la la la la

Pierwszy jest wielki bęben, drugi jest werbel, daje czadu
Wszyscy za mną, nie ma brzdąkania
Minęło 10 lat, al wciąż się wrysowuję, więc chodźmy, wskakuj
Wspinaj się na ten rytm
Wspinaj się na moje imię
Jedynka jest grawerowana, jestem chory
Tak jak twój upadek, to takie dla mnie oczywiste
Black New Ery³ i dżinsy od Dolce, to ja
Zawsze krzywo je nakładam i mówię, yeah to ja
Prosto z Yeouido, adres mojego bloku to moja prywatna informacja
Nie gonię za pieniędzmi, to one za mną podążają
Wiedzą tylko słysząc mój głos, że jestem inny
Zion.T i Gonzo, kliknij mnie, podążaj za mną

Yeah to remix dziecino
Tak jak zawsze, zabiłem to dziecinko
Jeśli jesteś gotowa to poczuć, poczuj to dziecinko
Sprawię, że będzie padać, idź weź swojego kleenex'a dziecinko
Chodźcie, weźcie to dziecinki zawsze tu jestem
Tak jak moje, a nie twoje serce to czuje, poczuj to
Nie wahaj się i idź z prądem
Jak tytuł tej piosenki, pospiesz się i kliknij to, hej

#

¹instrument zbudowany z dwóch talerzy, wchodzący w skład perkusji
²jeden z 25 dystryktów w Seulu, położony przy południowej części rzeki Han, mieści się tam lotnisko Gimpo
³jeśli dobrze dotarłam to jest to rodzaj czapki - coś takiego i takiego
inny pseudonim Zion.T
myślę, że chodzi o Internet
duża wyspa na rzece Han w Seulu, mieszka tam ponad 30 tys osób
inny pseudonim Dok2
marka chusteczek higienicznych

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...