Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Gain & Hyungwoo - Brunch 2013


Gain & Hyungwoo- Brunch
brunch to posiłek jedzony pomiędzy śniadaniem a obiadem, potrawy to misz masz z tych dwóch posiłków, brunch można porównać do naszego drugiego śniadania

Jak się dzisiaj czujesz? Mój ukochany ukochany
Na przeciwko mojego domu jest fajne miejsce
Spieszę się, nie chcę się spóźnić
Kubek kawy, sok pomarańczowy
Jajka sadzone i chleb

#Kiedy otwieram oczy, znowu tęsknię za widokiem twojej twarzy
Podoba mi się, kiedy widzę twoją zaspaną twarz
Kiedy zamykam oczy, znowu tęsknię za widokiem twojej twarzy
Na twoich ustach chyba jest miód, są takie słodkie
Tak cię kocham, tak cię potrzebuję
Jesteś w moim sercu, więc nigdzie nie idź

Twój głos to mój poranny telefon, dzwoń do mnie mój ukochany
Całus przez telefon, dobrze spałaś/eś?

#

Kiedy śpisz, robię ci śniadanie
Kiedy jemy je razem, nie ma nic lepszego

Twój zapach został na mojej prawej ręce
Wkładam ją pod poduszkę i śnię o tobie
Jak kładziesz się spać, chcę to wiedzieć
Proszę, obudź mnie jutro
Tak cię kocham, tak cię potrzebuję
Jesteś w moim sercu, więc nigdzie nie idź

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...