Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Sunny Hill, Daybreak - Love actually 2013


Sunny Hill, Daybreak - To właśnie miłość

- Grube czarne brwi.. Widzisz?
I uda jak końskie mięśnie..
- Ja też spotkałam swojego idealnego mężczyznę.
Włosy na klacie... Taki męski facet...
- Hej poczekaj..
- Ty też?
- Też spotkałam swój ideał.
- Jego ciało ma idealne proporcje
- Zakochuje się


Kiedy pierwszy raz cię zobaczyłam, praktycznie nie mogłam się skoncentrować
Jesteś ostrożna, żeby nie być zbyt oczywista
Co zrobię, czuję się taka niespokojna
Co zrobię, moje serce się kurczy

Zbliżasz się do mnie, ale potem odchodzisz, jakie to dziwne
Powinnam śmiać się czy płakać, proszę, zostaw mnie w spokoju
Zawsze zmieniasz zdanie, to takie mylące
Jesteś...

#Sprawiasz, że moje serce trzepocze i tonie
Trzepocze i tonie, hej
Sprawiasz, że moje serce trzepocze i tonie
Trzepocze i tonie, hej
Sprawiasz, że moje serce trzepocze i tonie
Trzepocze i tonie, hej
Sprawiasz, że moje serce trzepocze i tonie hej

Dlaczego ulica, którą idę sama,wydaje się dzisiaj być taka długa?
W słoneczny dzień, jedno bezmyślne słowo, ale bardziej i bardziej za tobą tęsknię
Co chcesz, żebym zrobiła?
Nie mam pojęcia i jestem zmieszana... nie
Dzisiaj znowu sprawiłeś, że moje serce trzepocze i tonie
Takie samolubne, wchodzisz i opuszczasz moje serce

Kiedy znowu cię zobaczyłem, próbowałem być chłodny
Próbowałem cię unikać i zachowywać się, jakby mi nie zależało
Ale twoje oczy i twój dotyk, sprawiają, że moje usta stają się suche

Dzisiaj znowu odchodzisz i zbliżasz się do mnie
Powinnam się śmiać czy płakać? To takie irytujące
Zawsze zmieniasz zdanie, to takie mylące
Jesteś...

#

Twój umysł
Twoje serce
Moje serce drży
Kocham tylko ciebie...
Myślę tylko o tobie...
Moje serce znowu drży

#

Och jak mogę cię zatrzymać w moim sercu?

Trzepocze i płonie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...