Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Allen Kibum feat. Harisu - Longing 2013


Allen Kibum - Tęsknota

Za każdym razem, kiedy przychodzi tęsknota, pomyśl o mnie
Wypełnij swoje serce dźwiękiem deszczu i muzyki

Uświadomiłem sobie, że w życiu nie chodzi tylko o słodkie chwile
W noce, kiedy wciąż czuję jakbyś była przy mnie, pewnie do ciebie zadzwonię, chociaż nikt nie odbierze
Dzisiaj znowu księżyc pokłada nadzieję w wietrze, jak moje blaknące nadzieje - czy będziesz na mnie patrzeć w bezsenną noc?
Ciągle za tobą tęsknię, przenikasz przez moje posiniaczone serce, twoje oczy, twoje szepty w moim uchu, ale
Moje uczucia staną się matowe i jak przemijający trend, zostaniesz zapomniana
Coraz bardziej się od ciebie oddalam, ponieważ to zbyt trudne
Ale dlaczego trudniej jest być z dala od Ciebie

Za każdym razem, kiedy przychodzi tęsknota, pomyśl o mnie
Wypełnij swoje serce dźwiękiem deszczu i muzyki
Chociaż nie możemy być zawsze razem, zawsze możemy być razem w naszych wspomnieniach

Wciąż nie jestem do tego przyzwyczajony, więc po tym jak pozwoliłem ci odejść, żyję we wspomnieniach
Chociaż też poplamiony łzami list roztopił się w deszczu, moja miłość się nie roztopi
Mówią, że za jakiś czas smutek i tęsknota zostaną zapomniane, ale
(Zapomnienie ciebie) samo myślenie o tym sprawia, że się duszę, nie podoba mi się to
(Ty i ja) mamy tak wiele wspomnień, jesteś cenniejsza niż życie
Chcę być z tobą do ostatniego dnia świata
Ale moje uczucia staną się matowe (ale to nie jest łatwe) moje uczucia staną się matowe (to zbyt trudne)
Kiedy za tobą tęsknię (kiedy ciągle o tobie myślę) nadejdą łzy

Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą, wciąż za tobą tęsknię
Chcę wyjąć całe swoje serce i powiedzieć ci
Nawet jeśli już nie możesz mnie przyjąć, żebym mógł pozostać w twoich wspomnieniach

Dzisiaj znowu idę sam w deszczu, powierzając się wspomnieniom, które z tobą stworzyłem
Mam nadzieję, że będę z tobą w tej chwili

Za każdym razem, kiedy przychodzi tęsknota (w moim sercu) pomyśl o mnie (pomyśl o mnie)
Wypełnij swoje serce dźwiękiem deszczu i muzyki
Chociaż nie możemy być zawsze razem, zawsze możemy być razem w naszych wspomnieniach

Ponieważ zawsze byłem wolniejszy niż ty, chyba chciałem cię ochronić
Ja (zawsze stoję za tobą)
Ponieważ zawsze byłem wolniejszy niż ty, chyba chciałem cię ochronić
Ja (zawsze stoję za tobą)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...