Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 kwietnia 2013

FT Island - You are my life 2013


FT Island - Jesteś moim życiem 

Kiedy cię poznałem, przepełniło mnie uczucie
Którego nie potrafię ci pokazać, posłuchaj mojego serca 

Twoje błyszczące oczy patrzące zawsze w przyszłość 
Będą światłem oświecającym drogę
Żeby być razem z tobą, zawsze trwać

Na tym świecie (znalazłem) jesteś tylko ty
Jesteś jedyną, której pragnę (pragnę cię) jesteś moim życiem 

"Niezastąpiony" znaczenie tego słowa (po raz pierwszy zrozumiałem) 
 To byłaś ty, która mnie tego nauczyłaś, kocham twój uśmiech 

Więc będę w stanie odpowiedzieć (bardziej niż cokolwiek innego) 
Moja miłość jest wystarczająco silna, żeby nigdy jej nie stracić 

Być razem ze mną (teraz) 
To jest to co nazywają przeznaczeniem? 

Kiedykolwiek (przez cały czas) będę nadal chronić 
Wszystko czym jesteś (tymi dłońmi) 
Więc tutaj (ślubuję) jesteś moim życiem 

Chcę zobaczyć jak zmieniają się pory roku 
Razem z tobą 

Wszystko czym jesteś, jest wszystkim czym jestem 
Bez ciebie nie byłbym w stanie żyć 

Nie pozwolę ci odejść (nie pozwól mi odejść) w prawdzie 
To ty (na zawsze) 
Więc nasze serca (mogą stać się jednym) 

Jesteś moim życiem
Jesteś moim życiem  

angielskie tłumaczenie Makurokosuke 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...