Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 kwietnia 2013

Lee Sang Gon - My love is hurt 2013 (Gu Family Book OST)


Lee Sang Gon - Moja miłość cierpi

Moja miłość cierpi jakby była chora
Łzy są gorzkie, ponieważ są z miłości

Spotkałem kobietę, która sprawiła, że moje serce po raz pierwszy od tysiąca lat szybko bije

Nawet tylko patrząc na ciebie
Sprawiasz, że się uśmiecham
Twoja miłość sprawiła, że moje zimne serce
Po trochu zaczyna się roztapiać

Moja miłość cierpi jakby była chora
Łzy są gorzkie, ponieważ są z miłości
Moje serce woła ciebie ciebie, jakby krzyczało
To boli boli i boli, ale żyję z twojego powodu
Moja miłość cierpi tak bardzo jak cię kochałem

W mojej głowie
Pozostajesz cały dzień
Przyszłaś krok za krokiem
I objęłaś swoim ciepłym dotykiem moje serce

Moja miłość cierpi jakby była chora
Łzy są gorzkie, ponieważ są z miłości
Moje serce woła ciebie ciebie, jakby krzyczało
To boli boli i boli, ale żyję z twojego powodu

Czy widzisz miłość, która wypełnia moje serce?
Czy słyszysz ją?

To bardziej boli, ponieważ nie ma cię tutaj
Straciłem miłość, a łzy spadają jak krople deszczu
Chociaż moje serce jest spragnione spragnione i spragnione
Ale powodem dla którego żyję, jesteś ty
Moja miłość cierpi tak bardzo jak kochałem
Nawet jeśli to tak bardzo boli, kocham cię

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT + pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...