Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 kwietnia 2013

FT Island - Come into my dream 2013


FT Island - Przyjdź do mojego marzenia

To jak raj, gdy nasze oczy się spotykają 
Przyklejone do [jednego] punktu, nie widzę nic oprócz ciebie
Nawet tego nie wyolbrzymiam 

Powiedz mi, hej, co powinienem zrobić? 
Zastanawiam się czy się dla mnie odwrócisz? 
Jesteś moja, jesteś tylko moja 
Chociaż chcę cię błagać dziecinko, proszę 

Nie mogę odzyskać serca, które ukradłaś 
Odkąd znalazłem cię tego dnia 
Nie mogę tego już dłużej ukrywać 
Jestem w tobie zakochany 

#Dlaczego tak bardzo się ciebie trzymam kochanie? 
Nieważne co się stanie, będę przy tobie 
To dlatego, że ta miłość jest niczym bez ciebie 
Och, dziecinko, przyjdź do mojego marzenia 

Nie chcę cię oddać nikomu 
Chce cię mocno objąć
Tylko teraz mogę ci powiedzieć o tych wezbranych uczuciach 
Dziecinko, przyjdź do mojego marzenia 

Dziecinko nie mogę odzyskać serca, które ukradłaś 
Odkąd znalazłem cię tego dnia 
Nie mogę tego już dłużej ukrywać 
Jestem w tobie zakochany  

#

angielskie tłumaczenie Mokurokosuke & yuyume  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...