Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 kwietnia 2013

Delight feat. P.O. - Mega yak 2013


Delight feat. P.O. - Mega yak
(yak - dźwięk obrzydzenia, wymiotów, można przetłumaczyć jako bleee, ale zostawiam w oryginale)

Patrz na mnie, światła reflektorów
Wszyscy zwracają uwagę, światła rampy
Teraz jest najważniejszy punkt programu, Delight
Teraz będzie ciasno zgadza się zgadza się
Na scenie, błyszczące światła
Biegnij przez światła uliczne
Gorętsze niż światło słoneczne
Rozmawiając ze światłem słonecznym
Świecąc na nich jak światło gwiazd bum!

Dlaczego ciągle się ze mną bawisz?
Och mój skarbie, dokładnie mogę cię teraz przejrzeć
To po prostu zbyt wiele
(Zrobię to zrobię) Teraz cię rzucę

Jesteś awanturnikiem, jesteś przestępcą
Przez ciebie jestem naprawdę wściekła
Ponieważ jestem gotowa do działania jak ALI*
Odlecisz, dzięki mojemu jednemu ciosowi
Szybko klękaj teraz przede mną
Błagaj mnie o wybaczenie
Nie możesz już żyć, jestem wolna
Rzucę cię wyluzowana

#Chcesz zostać ukarany? Chcesz zostać pobity?
Masz zamiar dalej taki być?
Nie zostawię cię w spokoju, ty draniu
Źli jak ty faceci
Mega yak mega yak mega yak
Mega yak mega yak mega yak
Mega yak mega yak mega yak
Teraz cię nauczę

Och yeah masz mnie
Tak mnie złapałeś, dalej

Jak śmiesz
Na kolana, klękaj na kolana
Jak śmiesz

##Jesteś taki zły
(Ty ty ty jesteś taki zły, to czas, żeby się zmienić)
Wzięłam cię za kogoś innego
(Wzięłam cię za kogoś innego, złamię cię)

Och zniszcz mnie, jesteś taki brudny
Nawet ty możesz powiedzieć, że to nie jest w porządku
W tym tempie, naprawdę zostaniesz pobity
Zamknij się, jestem najlepsza
Szybko klękaj teraz przede mną
Błagaj mnie o wybaczenie
Nie możesz już żyć, jestem wolna
Rzucę cię wyluzowana

##

poniższego rapu P.O. nie ma w MV, jest w audio pod tłumaczeniem
Duży chłopiec pani, złap mnie jeśli potrafisz
Panie, jestem Casanovą, ale nie wyglądam jak on
Mam inny głos niż reszta facetów
Jestem facetem typu B**, który wie jedną lub dwie rzeczy
Dziewczyny nie zostawiają mnie nawet na chwilę
W każdym razie, dzisiaj wyglądasz piękniej
Widzę cię i zacznę cię podrywać
Tutaj, gdzie stoję, jest mój świat

Chcesz zostać ukarany? Chcesz zostać pobity?
Chcesz zostać ukarany? Chcesz zostać pobity?
Ty draniu
Chcesz zostać ukarany? Chcesz zostać pobity?
Teraz cię nauczę

#

Nie wiedziałeś tego, czyż nie?

*Muhammad Ali, jeden z najbardziej znanych bokserów
**chodzi o grupę krwi

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...