Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 3 kwietnia 2013

Davichi feat. Verbal Jint - Be warmed 2013


Davichi feat. Verbal Jint - Bądź ogrzany

Myślałam, że to był koniec
Ponieważ przyjaciele powiedzieli mi
Jak powinno przebiegać zerwanie
Wyłączyłam telefon
Jeśli wytrzymam kilka dni
Pewnie będę w stanie cię zapomnieć

Ale głos w mojej głowie szepcze
Że nie będę kochać nikogo takiego jak ty
Że będzie się przez chwilę błąkał, ale w końcu do mnie wróci
To nie będzie ostatni raz

#Jak kłamstwo
Moje zamarznięte serce zostanie przy tobie ogrzane
Jak pory roku zmieniają się z zimnej zimy na wiosnę
Dzięki tobie ogrzewam się

Kap kap
Ogrzewam się
Kap kap

Dlaczego to zrobiłeś?
Byłeś mną zmęczony?
Czy może zrobiłam coś nie tak?
Ludzie mówią, że mężczyźni tacy są
Nie powinnam być zawsze z tobą i opiekować się tobą
Ale lubię cię, co robić?
I sprawiłeś, że płaczę i nienawidzę cię
Przeklinam i winię cię, ale

#

Odeszła zimna, prawda?
Nie chcę już widzieć jak płaczesz
Gdyby tylko moje serce dotknęło twojego
Wiem, że byś się zorientowała
Ale łatwiej powiedzieć niż zrobić
Kiedy jesteś taka bezradna moje serce tylko się łamie
Nie płacz, tylko to pamiętaj
Jesteś jedyna dziecinko
To prawda

#

Kap kap
Ogrzewam się
Kap kap

Ponieważ jestem idiotką
Ponieważ za bardzo cię kocham
Więc znowu się ogrzewam

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...