Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 3 kwietnia 2013

Purplay - Love and remember 2013


Purplay - Kochaj i pamiętaj

Rysuję cię po zamarzniętym sercu
Zastanawiając się, czy to może się zniszczyć przez wiatr lub rozpuścić przez łzy
Żyję witając nawet wspomnienia jak oddech

#To były dni, kiedy kochałam kochałam tak kochałam
Chyba dlatego nie mogę cię zapomnieć
To ciebie pamiętałam pamiętałam i pamiętałam
Chyba dlatego nie mogę cię zapomnieć

Muszę kogoś poznać, muszę kogoś poznać
Jeśli kogoś poznam i na siłę pokocham
Pewnego dnia ta miłość znowu
Pewnego dnia ta miłość znowu
Będzie dla mnie prawdziwą miłością

Nie mogę żyć chłopcze (gdzie jest EJ) jeśli mnie zostawisz (gdzie jest EJ)

Jakie będzie, twoje serce, które mnie opróżniło
Czy będzie puste jak ja i czy będzie cierpieć jak ja
To tak jakby świat zwariował z samotności

#

Ha! Uważaj teraz czas na Purplay
Nie wrócisz, ale jestem zajęta witaniem cię
Nie zostaniesz zapomniany, ale cierpię, wymazując cię
To ciebie kochałam i tak kochała
To ciebie kochałam kochałam i tak kochałam

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...