Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 11 marca 2013

Yoo Hee Yeol & Kim Jong Wan - Who I wish to be 2009 (White night OST)


Yoo Hee Yeol & Kim Jong Wan - Kim chciałbym być

Ja, który mogę żyć udając, że nic nie wiem
Ja, który może żyć bez żadnej chciwość

Ja, który mam nadzieję na szczęście ludzi, doceniając swoją sytuację
I kto może dać jakieś ciepłe słowa

Może będę się śmiać, moja daremna nadzieja w bezmyślne dni
Po bardzo długim czasie nie będę pełen hańby

Znam moje braki i znam swoją chciwość
Nie jestem arogancki jeśli chodzi o to, co mam

x3
Może będę się śmiać, moja daremna nadzieja w bezmyślne dni
Po bardzo długim czasie nie będę pełen hańby

Ja, którym na końcu naprawdę chcę być
Ja, który już przez ciebie nie cierpi

angielskie tłumaczenie wasseries.livejournal.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...