Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 9 marca 2013

U-Kiss - Cause I love you 2013


U-Kiss - Bo cię kocham

Kiedy powiedziałaś, że już więcej cię nie zobaczę
Nie mogłem sobie tego wyobrazić

Nie mogę żyć bez ciebie
Masz się dobrze beze mnie? To nie koniec

#Nasze wspomnienia, które z tobą dzieliłem
Wciąż żyją i oddychają we mnie

##Nie mogę pozwolić ci odejść
Dla mnie jesteś tylko ty
Wróć do mnie moja ukochana
(Pokażę ci lepszy świat)

###Ponieważ cię kocham
Głupio tak czekam na ciebie, nie nie
Ponieważ cię kocham, nie mogę tak łatwo pozwolić ci odejść
Widzę tylko ciebie ciebie ciebie
Przez ciebie nie mogę oddychać

Słowa, których nie mogłem znieść, żeby wypowiedzieć w dniu, kiedy odeszłaś
Połknąłem te słowa, kiedy zobaczyłem twój ostatni odwrót
Powinienem być twoją miłością
Nie mogę żyć bez ciebie, ja nigdy

Będę tylko stać koło ciebie, nie odpychaj mnie
Chociaż nie ma niczego więcej, co mogę ci dać
Nie mogę tego bez ciebie wytrzymać, pragnę być z tobą

#
##
###

Niczego nie żałuję, tylko patrzę na ciebie
Nawet teraz, myślę o tym, jak mogę cię odzyskać, tylko wiedz

Wiem, że mnie zostawisz, wiem
Ale chcę cię chronić
(Pokażę ci lepszy świat)

###

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...