Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 marca 2013

The Position - Spring Expectation 2013


The Position - Oczekiwanie na wiosnę

Trzepocząc na wietrze
Błąkam się po jakiś ulicach
I patrzę na niebo, które wygląda jak ty
Ciągle wycieram moje łzy
Po zerwaniu stałem się bardziej zajęty
Czekając i marząc o tobie
Boli, ale nawet tego nie czuję
Moje serce zamarzło od zimnej miłości

#Moje serce wciąż jest zimą
Zostawiłaś mnie jesienią, ale teraz w moim sercu został śnieg
Jest zamarznięte od zimnego pożegnania
Czekam na wiosnę
Żeby przyszła wiosna nazwana twoim imieniem
Chcę trzymać twoją rękę w ciepłym słońcu
Razem iść i być z tobą

Tęsknota jest jak fala
Nie mogę zostać nawet na sekundę
To przychodzi do mojego zamarzniętego serca
Przychodzi i odchodzi

#

Gdzie jest koniec mojego czekania
Gdzie jest koniec mojej tęsknoty
Kochając cię, kochając cię
Czuje się zmęczony
Gdzie jestem?

#

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...