Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 marca 2013

Seo In Young - You are the love 2013 (Incarnation Of Money OST)


Seo In Young - Jesteś miłością

Codziennie tułam się z moim sercem, które codzienne staje się coraz bardziej puste
Stoję tam bezmyślnie, nawet bardziej za tobą tęskniąc
Bok mojego serca zaczyna boleć

Dzień znowu mija jak wczoraj
Wspomnienie o tobie, które się zatrzymało
Przebija się przez moje łzy i sprowadza cię tutaj

#Wołam cię, chociaż nie mogę się do ciebie zbliżyć
Te słowa, które do ciebie nie dotrą
Chociaż ich nie słyszysz, nawet jeśli to sprawia, że moje serce płacze
Jesteś miłością, która sprawia, że oddycham

Opierając moje serce o twoje ramiona
To słowo, którego nie mogłam powiedzieć
Dlaczego tak ciężko powiedzieć te słowa?
Zaczyna tak boleć, że nie mogę tego znieść

#

To bolące serce, którego nie mogłam niczym wypełnić
To jedno wolne miejsce, może być wypełnione tylko jednym
Znowu w to wierzę i znowu czekam na miłość
Nawet jeśli nie możemy do tego sięgnąć i tęsknimy za sobą
Nawet jeśli doprowadzisz mnie do płaczu
Jesteś miłością, która sprawia, że oddycham

Jesteś miłością, która sprawia, że marzę

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...