Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 3 marca 2013

SHINee - Romeo+Juliette 2009


SHINee - Romeo+Julia

Ta bolesna historia miłosna zamroziła moje serce
Znowu krótko wzdycham z powodu tej miłości, którą zacząłem nienawidzić
Reszta mojego oddechu staje się odległa, staje się niewyraźna

Dziewczyna spotyka chłopaka i bolesna miłość teraz się zaczyna
Niewypowiedziana miłość staje się echem i miłość znowu się zaczyna

Kochałem cię, pragnąłem cię
Poszedłem do siebie, więc nawet jeśli mnie nienawidzisz
Moje serce płacze, ponieważ pragnie coś więcej powiedzieć
Smutek sprawia, że mija kolejny dzień

Tylko ze wspomnieniami o miłości do ciebie
Jestem głupi będąc samolubnym przy tobie
Teraz jestem trochę zdezorientowany
Nie wiesz, że jesteś moją jedynym kochaniem
Patrzę tylko na ciebie

#Ta miłość znowu się zaczyna
Nie znasz ani mnie, ani miłości, którą do ciebie czułem
Bolesna miłość znowu się zaczyna
Zanim się z tobą spotkam
Próbuję nie pozwolić uczuciom przejąć nade mną kontroli
Nienawidzę pożegnań
Nie mogę powiedzieć, że cię kocham
I znowu jak głupiec, nie mogłem cię zatrzymać

Kocham cię, chcę się z tobą spotkać

(Wciąż nie wiem)
Nie znam miłości
Nie znam pożegnań
Wciąż nie wiem
Wiem, że moje serce cię pragnie
Och, moja dziewczyno! Och moja miłości!

Jest chmura tak wyraźna jak jej spojrzenie
Sama wiedza, że możemy ją razem zobaczyć, czyni ją piękną
W dzień, w którym chmura zmieni się w deszcz, nie będziemy mogli jej już dłużej widzieć
Wiedząc, że nie możemy uciec, moje serce tonie

Przez myśli o tobie, krzyczę w środku "lubię cię:
Echo odpowiada mi "niemożliwe"
Bez ciebie źle się czuję
Wciąż wierzę, że wrócisz
Czuję się tak głęboko zakochany w takiej dziewczynie jak ty
Nie myśl, że jestem tylko chłopcem
Jak mężczyzna, chcę być twoim kochankiem, twoim kochankiem

#

Kocham cię, chcę się z tobą spotkać

Teraz powiem, że cię kocham
Sprawię, że będę cię kochać
Spotkaliśmy się z wieloma trudnościami
Nawet kiedy czekałaś na mnie, nie mogłem cię zatrzymać
Mój wizerunek teraz znika

#

Kocham cię, chcę się z tobą spotkać

(Miłość znowu się zaczyna) x2
Ta bolesna historia miłosna zamroziła moje serce
Znowu krótko wzdycham z powodu tej miłości, którą zacząłem nienawidzić
Reszta mojego oddechu staje się niewyraźna, umiera

(Miłość znowu się zaczyna) x2
Dziewczyna spotyka chłopaka i bolesna miłość teraz się zaczyna
Niewypowiedziana miłość staje się echem i miłość znowu się zaczyna

(Nienawidzę pożegnań) x4
Ona ma wiele do powiedzenia
Ale nie wyglądana to, że się dogadają
Ból serca ból serca ból serca
"Przyjdziesz do mnie? Oprzesz się na mnie?"
Odkładam na bok takie zmartwienia
Pozbywam się tego tęsknego przywiązania, wymazuję je
P.S. Chcę ostatni raz usłyszeć twój głos

Kocham cię

angielskie tłumaczenie kimchi hana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...