Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 marca 2013

Position - There is no love 2013


Position - Nie ma miłości

Nie ma czegoś takiego jak miłość, nie ma czegoś takiego jak cuda
Nie ma czegoś takiego jak wyśnione historie miłosne

Nic nie mogę chwycić, mam tylko łzy
Spotkania, miłość, rozstanie, wspomnienia
Wszystkie się oddalają

Z powodu tej miłości
Z powodu tej osoby
Cierpię i cierpię tak bardzo
Ta osoba nie będzie wiedzieć
Nie ma miłości

Nie mogę już tego znieść, chcę wrócić
Blizny, łzy, tęskne przywiązanie, tęsknota
To chyba jest rozstanie

Z powodu tej miłości
Z powodu tej osoby
Cierpię i cierpię tak bardzo
Ta osoba nie będzie wiedzieć

Tylko z twojego powodu
Tak, przez ciebie
Płaczę i płaczę tak bardzo
Naprawdę nie będziesz wiedzieć
Nie ma miłości

Nie ma miłości
Tak, nie ma czegoś takiego jak miłość
Wszystko straciłem, straciłem wszystko, co miałem
I wierzyłem tylko w ciebie
Ale mnie zostawiłaś

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...