Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 marca 2013

Lee Young Hyun - I Guess Not 2013 (Queen of Ambition OST)


Lee Young Hyun - Chyba nie

Jak się masz?
Tęskniłam za tobą
Uśmiecham się, kiedy zaczynam mówić
Moje serce, które kiedyś było spokojne
Wyciąga wspomnienia tamtego dnia

W szczęśliwe dni
W smutne dni
Byliśmy zawsze razem
Kiedy powiedziałeś, że za mną tęskniłeś
Kiedy zobaczyłam twoją uśmiechniętą twarz
Zaczęłam płakać

#To chyba jeszcze nie jest czas, chyba jeszcze nie dałam sobie z tobą spokoju
Chyba moje serce jeszcze nie pozwoliło ci odejść
Chyba za tobą tęskniłam, chyba chciałam cię zatrzymać
Chyba nie mogłam pozwolić odejść tobie, którego kochałam

Kiedy powiedziałeś, że mnie opuszczasz
Przez chwilę bezmyślnie tam stałam
Widząc jak coraz bardziej się oddalasz
Zaczęłam płakać

#

Twoje dłonie, które pocieszały mnie, kiedy płakałam
Twoje ciepłe słowa - wszystkie są takie same

Chciałam znowu być tulona w twoich ramionach
Więc schyliłam głowę i zakryłam usta

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...