Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 marca 2013

JK Kim Dong Wook - Nail 2013 (Queen of Ambition OST)


JK Kim Dong Wook - Gwóźdź

Coraz bardziej się oddalasz, do punktu gdzie nie mogę do ciebie pójść
Nienawidzę cię za szczęśliwy śmiech z kimś innym niż ja

Chcę to wszystko strząsnąć, jakbym strząsał kurz
Ale każdy dzień, który z tobą przeżyłem staje się tęsknotą i gromadzi się jak śnieg

#Nie mogę mogę zapomnieć ciebie, której tak bardzo nienawidzę
Nie mogę cię złapać, kiedy wydaje się jakbym mógł do ciebie sięgnąć
Ale nie mogę cię nawet nienawidzić - moje serce tak bardzo boli, moje łzy nie przestają płynąć

Im bardziej się oddalasz, tym głębsza staje się miłość
Im bardziej próbuję cię wymazać, tym bardziej myślę o minionych wspomnieniach

#

Co mogę zrobić, żeby cię zapomnieć?
Ciebie, która stałaś się gwoździem, które jest wbity głęboko w moje serce

Nie mogę powiedzieć tego wszystkiego słowami, ponieważ to śmiertelnie boli
Ale nie mogę nawet umrzeć, na wypadek gdybyś wróciła
Nie mogę nawet pozwolić ci odejść - moje serce tak bardzo boli, moje łzy nie przestają płynąć

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...