Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 marca 2013

Nell - Slip away 2012


Nell - Wymykać się 

Pocieszałaś mnie aż do ostatniej chwili 
Ale to jest tak jakbyś nie wiedziała co czyni mnie nieszczęśliwym 
Puchnę w dni, które mają być zapomniane 
Bardziej niż w dni, kiedy będę samotny
To boli, że nie mogę ci dać, bardziej, że nie mogę cię mieć   

#"Nigdy nie chciałem cię zranić
Nigdy nie chciałem doprowadzić cię do płaczu
Chciałem ci tylko powiedzieć"

Odwróciłaś się, ale nawet wtedy martwiłaś się o mnie 
Ale to jest tak jakbyś nie wiedziała co sprawia, że to dla mnie takie ciężkie 
To nie samotność została sama
Łza zabarwiła serce 
Spleciona chwila 
Tylko jedna i jedyna prawda 
To smutek, że wszystko zostanie zapomniane 
Puchnę na mój obraz, nawet wymazując wspomnienia 
Obraz, który będzie mi tak znany 

#

angielskie tłumaczenie jellythecake @ musictology 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...