Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 marca 2013

Rainy - Stop the tears 2013


Rainy - Zatrzymaj łzy

Łzy, zatrzymaj je
Miłość, zapomnij ją
Serce, niech będzie stanowcze
Tęsknota, niech odejdzie
Oczy, oślepną
Serce, będzie złamane
Żeby już nigdy nie znać miłości

#Szalona tęsknota płynie ze mną
Gęsta samotność kręci się dookoła mnie
Tęsknię za tobą przez całą noc do nadejścia dnia
Wtedy znowu wołam twoje imię

Czas, zatrzyma się
Wspomnienia, zapomnij o nim
Ból, bądź stanowczy
Wspomnienie, nich odejdzie
Uszy, ogłuchną
Usta, będą złamane
Zostaw mnie, żeby już cię nigdy nie znać

#

Kiedy znowu mijają dni
Każdy dzień wypełniam tylko tęsknotą

Tylko moje gromadzące się łzy codziennie z tobą płyną
Tylko moje cierpiące serce kręci się naokoło ciebie
Tęsknię za tobą dopóki moje złamane serce się nie zużyje
Wtedy wołam twoje imię, wtedy bez końca kręcę się naokoło ciebie

#

Wtedy wołam twoje imię

angielskie tłumaczenie kpoplyrics.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...