Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 marca 2013

Miryo feat.Sunny - I love you I love you 2012


Miryo feat. Sunny - Kocham cię kocham cię

(Kocham cię)

Wciąż jesteśmy młodzi, więc naprawdę nic lepiej nie wiemy
Nieporozumienia rozkwitają z powodu najmniejszych spraw
Nasze oczy są zakryte, nasze serca są rozproszone
Nasze usta wybuchają słowami innymi niż prawda
"Czy jestem dla ciebie taki łatwy?"* To były twoje słowa
Za każdym razem kiedy tak robisz moje gardło się zaciska - teraz przestań
Małe kłótnie stają się coraz większe jak kula śnieżna
W pokoju rozchodzą się tylko dźwięki wyrażające oburzenie

Chyba byłam szalona - byłam wtedy taka zła
Więc odepchnęłam twoje serce - ponieważ jestem pełna błędów
Myślałam, że zakończenie tego będzie lepsze
Może coś stało się mojej głowie
Codziennie, też jestem zmęczona - w każdej chwili zderzam się z granicą, którą jesteś
Z powodu samolubnych wymówek i bezużytecznej dumy
Widzę jak cię tracę, ale jednak nie mogłam cię zatrzymać
To nie jest moje prawdziwe serce

#Kocham cię, kocham cię - jak z przyzwyczajenia tak mi powiedziałeś
Wciąż nie mogę zrozumieć - niemożliwe niemożliwe niemożliwe
Powiedziałeś, iż beze mnie czułeś, że umrzesz samotnie
Ale twoje zimne serce ciągle mówi mi żegnaj

Dziecinko nigdy więcej tego nie mów - jak może być między nami koniec?
Minione chwile i wspomnienia z tobą boleśnie rosną
Pierwszy raz od dłuższego czasu próbuję napisać tekst i wychodzę
Wydaje się, że na zewnątrz jest jakiś festiwal - zatrzymałam się, żeby obejrzeć śliczne i urocze pocztówki
Myślałam o tobie i mnie kupujących najładniejszą, ale
Jestem wypełniona żalem, ponieważ nawet nie mogę ci jej wysłać dziecinko
Słowa, które nigdy cię nie dotkną, od kilku dni siedzą na moim biurku
Naprawdę myślałam, żeby cię dzisiaj zobaczyć, zebrać trochę odwagi
Ale wciąż nie mam serca, żeby to zrobić na wypadek, gdybyś ciągle się złościł, więc przestanę
Oprócz moich prawdziwych uczuć, nie mogę nawet zrobić tego czy tamtego
Wspomnienia sprzed długiego czasu, proszę dajcie mi siłę
Nie mogę pozwolić ci tak odejść, proszę, nie opuszczaj mnie

#

Żegnaj żegnaj żegnaj
Nie mów żegnaj żegnaj żegnaj

Czy to tyle jeśli chodzi o nasz związek? (niemożliwe)
Nawet w tej chwili cię szukam (więc poczekaj)
Nie idź, nie odchodź - wszystkie obietnice, które złożyliśmy, kiedy zdeptaliśmy ciemność, gdzie się podziały?
Ludzi mówią mi "wszystko się zmienia, tak po prostu jest"
Ale w moim sercu nasze miejsce wciąż pozostaje koło ciebie
Dzisiaj znowu nie mogę zasnąć, myśląc o tobie
Dziecinko kocham cię

Jak zatrzymany zegar, moje serce też jest popsute
Więc nie mogę cię zostawić, niemożliwe niemożliwe niemożliwe
Bez ciebie, nie wydaje mi się, że mogę żyć sama
Ale jakbyś był zupełnie obcą osoba, mówisz mi

Żegnaj żegnaj żegnaj
Nie mów żegnaj żegnaj żegnaj

Żegnaj (kocham cię) żegnaj (kocham cię) żegnaj (kocham cię)
Żegnaj żegnaj żegnaj

*tutaj niekoniecznie chodzi o popularne u nas rozumienie słowa "łatwy", mówiąc o kimś, że jest łatwy bardziej należy rozumieć to jako nie przejmowanie się zdaniem tej osoby i uważanie, że można ją przekonać do wszystkiego, co chcemy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...