Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 marca 2013

Davichi - Turtle 2013


Davichi - Żółw

Nigdzie nie dojdziesz z tą prędkością żółwiu
Droga jest dłuższa i cięższa
Kiedy zaleczą się rany, proszę odejdź
Mówię poważnie, pozwolę ci wtedy odjeść
Nie chowaj się, nie kradnij mojego serca
Kłamstwa, twoje powolne kroki

Słowa z dna mojego serca, przyjdź do mnie

#Smutny żółw, który nie ma gdzie złożyć swojego serca czy gdzie pójść
Czy codziennie sam się chowasz, ponieważ masz zbyt wiele bólu
Moja smutna historia, gdzie nie mogę cię obronić i nie ma już miłości
Jest w porządku, jeśli jest odrobinę wolno
Krok za krokiem powoli

Kiedy minie dzień, będę mieć się lepiej
To jak zaklęcie, które rzucam na siebie
Kiedy widzę żółwia, czuję jakbym to była ja
Łzy płyną jak szalone
Otworzą się nowe pąki i zakwitną kwiaty
Moja miłość łez utuli nasiona

Słowa z dna mojego serca, przyjdź do mnie

#

Idąc powoli razem z tobą
Tak, żebyś już nie płakał
Zawsze będziesz moją, zawsze będziesz moją miłością

Smutny żółw, który nie ma gdzie złożyć swojego serca czy gdzie pójść
(Proszę, nie zostawiaj mnie)
Czy codziennie sam się chowasz, ponieważ masz zbyt wiele bólu
Moja smutna historia, gdzie nie mogę cię obronić i nie ma już miłości
Jest w porządku, jeśli jest odrobinę wolno
Krok za krokiem powoli

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...