Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 marca 2013

JK Kim Dong Wook - Bucket list 2011 (Scent of a Woman)


JK Kim Dong Wook - Lista rzeczy do zrobienia przed śmiercią

Bądź ze mną, kiedy za tobą tęsknię
Śmiej się ze mną, kiedy jestem szczęśliwy
Chroń moją smutną miłość i tą teraz chwilę

Wszystko co mogę zrobić to tylko patrzeć
Nic nie mogę dla ciebie zrobić
To takie głupie, to takie idiotyczne
To, że jestem w tobie zakochany

Błądzący w moim sercu zapach
Miłość, która tylko mi zezwolono
Jestem taki wdzięczny, jestem taki wdzięczny
Patrzę tylko w twoim kierunku

#Bądź ze mną, kiedy za tobą tęsknię
Śmiej się ze mną, kiedy jestem szczęśliwy
Proszę, nigdy cicho nie bądź smutna i nie płacz

##Zawsze patrz na mnie przy moim boku
Zawsze jak w teraz w tej chwili
Chroń moją smutną miłość i tą teraz chwilę

#
##

Zawsze bądź przy mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...