Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 marca 2013

G.Na feat. Huh Gak - Mind sync 2013


G.Na feat. Huh Gak - Synchronizacja umysłów

Masz się dobrze? Jesteś chora? Wciąż jesteś ładna?
Spotkałaś kogoś i spotykasz się z nim? Jestem taki ciekawy

Więc waham się czy powinienem czy nie do ciebie zadzwonić, dzisiaj znowu tak jak wczoraj
Jeśli tylko moglibyśmy się cofnąć do tych chwil

#Kocham tylko ciebie, miłuje tylko ciebie, nie mogę cię zapomnieć, tęsknię za tobą
Myślę tylko o tobie, ale nigdy nie będziesz wiedziała

Czy przypadkiem czujesz to samo? Wiesz co mam w sercu?
Dzisiaj znowu myślę to samo
Dzisiaj znowu myślę to samo

Masz się dobrze? Rzuciłeś papierosy? Dobrze jesz?
Spotkałeś kogoś i spotykasz się z nią? Jestem taka ciekawa

Minęło kilka lat, ale dzisiaj znowu, myślę tylko o tobie
Czy możemy cofnąć się do tych chwil?

#

Czy przypadkiem czujesz to samo? Wiesz co mam w sercu?
Dzisiaj znowu myślę to samo

Wpadniemy na siebie na ulicach, którymi kiedyś razem chodziliśmy
Czy to ty? Codziennie mam taką nadzieję

Jeśli myślisz to samo co ja, jeśli jesteś taki sam jak ja
Wróć do mnie, natychmiast, do mnie

Kocham tylko ciebie, miłuje tylko ciebie, nie mogę cię zapomnieć, tęsknię za tobą

#

Czy przypadkiem czujesz to samo? Wiesz co mam w sercu? (Wiesz?)

Dzisiaj znowu myślę to samo
Dzisiaj znowu myślę to samo
Dzisiaj znowu myślę tylko o tobie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...