Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 17 marca 2013

2AM - Back then 2013


2AM - Wtedy

Wtedy, kiedy zegar wybił północ
Pocałowaliśmy się, kiedy nerwowo czekaliśmy na ostatni autobus
Wtedy, kiedy zbliżały się twoje urodziny
Głodowałem kilka dni, ale jednak czułem się pełny
Tęsknię za sobą z tamtych dni

#Wisieliśmy na telefonie dzięki kilku monetom
Nie spaliśmy całą noc pisząc na niebieskim oknie komunikatora
Chociaż nasze dłonie się telepały a nasze oczy niemal wypadły
Byliśmy tacy namiętni

##Nasz pierwszy pocałunek tuż przed brzaskiem
Mówienie "kocham cię" tak wiele razy, ciężko uwierzyć
Ty i ja z tamtych chwil sprawiają, że się duszę, tęsknię za tym - masz się dobrze?

Na tej składance, którą wtedy mi dałaś
Twój głos był pomiędzy tymi popularnymi piosenkami tamtych czasów
Chociaż już tego nie słyszę

#
##

Dlaczego wtedy nie wiedziałem jakie cenne były te chwile?
Dlaczego teraz żałuję jak głupiec?

Gdybym mógł wrócić tylko na dzień
Gdybym mógł wrócić do siebie z wtedy
Powiem ci, że ci dziękuję i ponieważ byłaś tam, ja teraz jestem tutaj

Teraz minęło tak wiele czasu
I pewnie jesteś w innym związku
Ale gdziekolwiek jesteś, mam nadzieję, że jesteś szczęśliwa, och, żegnaj moja ukochana

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...