Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 lutego 2013

SHINee - Punch drunk love 2013


SHINee - Cios pijana miłość

Wo Wo Raz! Gwiazdy w twoich oczach migoczą!
Dwa! Twój uśmiech mną wstrząsnął
Jakbym został uderzony, nie mogę dojść do zmysłów
Czuję jakbym mdlał
(Mam wrażenie jakby mój oddech miał się zatrzymać, mam wrażenie jakby mój oddech miał się zatrzymać)

Lekko rzucam ci ukradkowe spojrzenie
Nieznacznie zmniejszasz odległość pomiędzy nami
Wyłowiłaś mnie i zagłębiasz się w moje serce

#Wo och och och
Cios! Jeden drugi!
Nie mogę dojść do zmysłów, nie nie, nie mogę dojść do zmysłów
Cios! Nokaut!
Nie mogę ci uciec, nie nie, jestem zapędzony w róg
Cios! Nokaut!
Zemdlałem z powodu twojej miłości

Nie masz pustych pęknięć
Wyciągam swoją pięść w pustą przestrzeń
Jak motyl, lekko mnie unikasz
Ciągle za tobą gonię
(Jakbym był opętany, jakbym był opętany)

Teraz wrzucam swój ręcznik
Ale ty ciągle trzymasz gardę
Bez czasu, żeby dojść do zmysłów, znowu zagłębiasz się w moje puste miejsce

#

Och! Cios! Nokaut!
Myślę, że się zakochałem (znowu zemdlałem)
Nie nie (znowu zemdlałem) myślę, że się zakochałem
Cios pijana miłość
Jestem pijany twoją miłością

Wo och och och cios!
Nie ważne ile razy upadnę, lubię to
Będę ciągle wynimerzał w ciebie ciosy
Nie wiem kiedy, ale pewnego dnia, też przeze mnie zemdlejesz
Cios! Nokaut!
Zemdlałem z powodu twojej miłości
Cios! Nokaut!
Nie mogę ci uciec, nie nie, jestem zapędzony w róg
Cios! Nokaut!
Zemdlałem z powodu twoje miłości

Nie nie, jestem pijany twoją miłością
Jestem pijany twoja miłością
Nie nie, zostałem znokautowany przez twoją miłość

Cios! Nokaut!
Zemdlałem przez twoją miłość

angielskie tłumaczenie pop!gasa


1 komentarz:

  1. hmm tytuł jest dość dziwny... Słowa w sumie też - jakby mu cisnęła bomby na twarz trochę :P
    Ale nie jest to kompletna tandeta :)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...