Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 13 lutego 2013

NU'EST - Hello hello 2013


NU'EST - Witaj witaj

Przyjdź do mnie stopniowo, żeby nikt nie zauważył
Potajemnie tutaj zacznijmy - przyjdź do mnie

Pragnę cię malutka, jesteś moją dziecinką
Widzę tylko ciebie - tylko ciebie
Całym ciałem idź z tym rytmem
Szorstko powal tą noc jak szalona
Wszyscy gotowi! To mój show!
Zaufaj mi i chodź za mną
Gorący fahrenheit* pnie się w górę

#Ten płonący moment dzisiaj wieczorem - witaj witaj
Spraw, żeby całe twoje ciało się roztrzaskało - witaj witaj
Upij się muzyką, powierz swoje ciało
Powierz rytmowi - nadciągamy, dalej dalej, pozwól mi odejść
Żebyś nie zapomniała tej nocy - witaj witaj
Żeby twoje serce eksplodowało - witaj witaj
Upij się światłami, powierz swoje ciało
Powierz swoją duszę - nadciągamy, dalej dalej, powitania dla twojego umysłu

Cicho chodź za mną do miejsca, gdzie nikogo nie ma
Namiętnie i miękko mnie poczuj - usłysz mnie teraz

Twoje oczy mi mówią, nie ma już potrzeby się denerwować
Jakkolwiek powiedzie cię twoje serce, jakkolwiek powiedzie cie twoje ciało
Poczuj to doładowanie, upij się tym
Otwierają się twoje małe i drobne komórki
Poczuj to, poczuj to, poczuj swoją namiętność
Podobają mi się twoje intensywne słowa
Całą noc bawmy się jak szaleni

#

Wszystkie moje nerwy zakochały się w tobie
(Kiedy nadejdzie jutro, znowu będziemy nieznajomymi)
Jeśli tylko mogę zatrzymać czas, jeśli tylko mogę cię przytulić

#

*chodzi o stopnie Fahrenheit'a

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...