Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 13 lutego 2013

B.A.P - 0 (Zero) 2013


B.A.P - 0 (Zero)

(Tak, jestem Bohaterem) yeah zabiorę cię z mojego miejsca
Fani są moją rodziną i wszyscy
Dlatego staram się z całych sił
(Jestem z Zera) Uh huh, bo wiem jak bardzo zostałem pobłogosławiony
Yeah, musisz się trzymać, wiesz co mam na myśli? Huh

Każdy może marzyć o zostaniu Supermanem czy Batmanem*, ale ty tak łatwo myślisz, że jesteś bohaterem
To nie jest rap, ale ostre ostrzeżenie - to organizacja, która dzieli ludzi na podstawie wartości imienia
Od kiedy to zaczęło się pogarszać? Idole stają się książętami i księżniczkami
Za każdym razem wszyscy mylnie myślicie, że staliście się czymś, ja się uczę - nienawidzę cię

#Hej mój kolego, ty tam, posłuchaj mnie, witaj
Loco get a coco** powiedz ddu ddu ddu ru ddu ddu
Hej tam wyniosły, teraz skończ swoją imprezę
Loco get a coco stop

##Tak, jestem bohaterem - jestem inny niż ty, chodź za mną
Nie ważne jak bardzo próbujesz dosięgnąć do mojego poziomu, nie możesz mnie zablokować
Jestem od zera, ale ty jesteś pusty
Pewnego dnia się załamiesz, nie masz halo

###Och ech och
Chcę tylko cię takim uczynić
Tylko przełamywanie formy

Och ech och
Chcę tylko cię takim uczynić
Tylko przełamywanie formy

Nienawidzę, kiedy mówisz, jestem najlepszy - nie możesz nawet podążać z czasem
Podkład i eyeliner są tylko kłamstwem - moje wnętrze jest brudne
Kiedy smutno śpiewając R&B, płyną łzy, nie mogę mówić
Nie chcę widzieć arogancji stawania się gwiazdę hollywood, wolałbym, żebyś raczej mnie przeklinał

#
##

Jesteśmy trochę tym wszystkim - nie ważne jak jesteśmy popularni
Mówimy to, co chcemy powiedzieć - nie powstrzymuj nas
Jesteśmy trochę tym wszystkim - nie ważne jak jesteśmy popularni

Ty i ty ty, jesteśmy inni niż wy, nie porównuj nas

#
####

*superbohaterowie z komiksów
**okay to jest oryginalny tekst... coś jak szalony weź kokos..

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

  1. Kiedy bardziej wsłuchałam się w muzykę, a nie w słowa to nie mogłam się pozbyć dziwnego wrażenia, że ten kawałek pod tym względem strasznie kojarzy mi się z Lady Punk. Takiego czegoś bym się nigdy nie spodziewała hehe

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...