Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 13 lutego 2013

NU'EST - Introduce me to your nuna/The girl next door 2013


NU'EST - Przedstaw mnie swojej nun'ie*/Dziewczyna z sąsiedztwa

Hej przyjacielu, czy ta kelnerka to twoja nuna*?
Ma chłopaka? Nie ma? Więc czy mogę ją lubić?

Poszedłem z moim przyjacielem do kawiarni
Jasno się uśmiechała
Z pięknym fartuszkiem owiniętym dookoła niej
Kiedy powiedziała moje imię, zatrzymałem się

#Nie jestem młody (wiem różne rzeczy)
Jest olśniewająca i piękna (dla mnie)
Tylko troszkę poczekaj, z czasem mnie poznasz

##Przedstawisz mi swojej nun'ie?
Zakochałem się w jej uśmiechu, który jest jaśniejszy niż słońce i jej niewinność
Przedstawisz mi swojej nun'ie? Mimo że wciąż jestem niedoświadczony
Naprawdę mogę ją ochronić

###Pragnę nun'y ja ja pragnę twojej nun'y
Pragnę nun'y ja ja pragnę twojej nun'y
Pragnę nun'y ja ja pragnę twojej nun'y
Pragnę nun'y ja ja pragnę twojej nun'y

Uch nuna, jeśli ktoś cię dotknie
Nawet jeśli ten ktoś jest Gundam'em**, nie mogę wybaczyć
Nawet jeśli mogę schować swoją kartę ocen
Nie mogę ukryć mojego serca dla ciebie

Jeśli nie mam żadnych ciemnych intencji, to nie jestem facetem
Będę szczery, tylko trzymajmy się za ręce i idźmy
Jeśli i tak się we mnie zakochasz, to po prostu zrób to teraz
Jest linia, ale nie ma zasad

#
##

Wiem, że moja nuna jest naprawdę śliczna
Są już trzy ciężarówki pełen ludzi, którzy chcą do niej numer
Ale ja jestem inny, nie wiesz jak płonie moje serce
Nawet jeśli to jeden raz, jest w porządku, więc pozwól mi ją zaprosić ją na obiad

##
###

*wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenia pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...