Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 13 lutego 2013

NU'EST feat. Yoon Han - A little bit more 2013


NU'EST - Jeszcze odrobinę

Wczoraj w nocy pojawiłaś się w moich snach
I sprawiłaś, że tak smutno płakałem
Kiedy otworzyłem oczy, zobaczyłem kropkę na moje poduszce
Która jest poplamiona łzami

Masz się dobrze?
Nie jesteś chora, prawda?
Z powodu moich zmartwień, nawet na jedną noc nie mogę spokojnie zasnąć
Czy wiesz o moim sercu, które takie jest?

#Jeszcze tylko odrobinę poczekaj
Dopóki nie wrócę do twojego boku
Jeśli za bardzo za mną tęsknisz i jest zbyt trudno
Przyjdź do mnie potajemnie
I przez chwilę oprzyj się na moim ramieniu

Dzień, w którym mnie opuściłaś
Twoje urodziny - nie mogę zapomnieć tych dni
Kiedy nadejdą te dni nie do wymazania
Twoje ukryte zdjęcie unosi się w rogu mojego serca

#

Jeśli tylko mogę cię choć raz zobaczyć
Wtedy moje łzy przestałyby płynąć
Nie płaczę

Kocham cię, tylko ciebie
Pewnego dnia znowu cię zobaczę
Kocham cię, zawszę będę cię cenił
Nawet jeśli za mną tęsknisz
Poczekaj na mnie odrobinę dłużej

Przepraszam, że nie mogłem cię ochronić

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...