Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 13 lutego 2013

NU'EST - Beautiful solo 2013


NU'EST - Piękny solo

Tak dziwnie się zachowywałaś
Wydawało się, że byłaś zła
Nie wiem

Czasami nie mogę nawet cię dosięgnąć
Nawet jeśli odpowiadasz to zajmuje ci to dwadzieścia minut
Powiedziałem "boo"

Daj spokój dziewczyno
Mówisz, że chcesz się rozstać
Dlaczego musimy się rozstać? Dziewczyno
Kiedy widzę jak odchodzisz
Odwracam się
I uśmiecham się

#Spotykam się z inną dziewczyną, której numer zdobyłem
Całe noce imprezuję jak szalony
Jestem pięknym solo - codziennie imprezuję
Piękny piękny piękny solo
Zostawiłem ciebie, która byłaś wyczerpującym więzieniem
Nie znałem tego niesamowitego uczucia wolności
Woo teraz dzisiaj jestem pięknym solo
Hej, odjedź

Całą nic się bawię i chodzę na zakupy
Ale mój portfel wciąż jest gruby
Jestem taki podekscytowany

Dalej dziewczyno
Czas przelewa się bardziej niż wtedy kiedy spotykałem się z tobą
Teraz mogę całkowicie cię wymazać, wszystkie te irytujące daty rocznic

#

Nie kłam mi - dwójka jest lepsza
Kiedy się budzę, to poranny czas bez ciebie
Ponieważ to nie trwa długo
Wszystko powoduje takie świetne uczucie
Nie wiem, nie wiem - nie ma jutro
Sam, bycie samemu jest najlepsze
Też powinnaś czuć to samo co ja
Pospiesz się i rozstań się z tą dziewczyna - ha!

Chcę się bawić cały weekend
Chcę grać w te wszystkie gry, które chcę
Nie muszę pisać smsów
Mogę spać
Nie muszę chudnąć
Wspaniały dzień


Spotykam się z inną dziewczyną, której numer zdobyłem
Całe noce imprezuję jak szalony
Jestem pięknym solo - codziennie imprezuję
Piękny piękny piękny solo
Jeden dzień, dwa dni, mija jeden tydzień
Ale łzy płyną, nawet kiedy się uśmiecham
Woo

Och nie!
Poczekaj, tak nie może być
Nie odchodź!

angielskie tłumaczenie pop!gasa


1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...