Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 8 lutego 2013

Hyungdon & Daejune - Meet me 2013


Hyungdon & Daejune - Spotykaj/Umów się ze mną

Jestem samotny
Samotna noc

Ta piosenka to piosenka miłosna...
Piosenka miłosna na każdy możliwy sposób
Ta piosenka to piosenka mężczyzny...
Piosenka na oświadczyny w każdy możliwy sposób

Spotkaj się ze mną, proszę, spotkaj się ze mną
Ten dzień nadchodzi w przyszłym miesiącu, ten dzień
Spotkaj się ze mną, proszę, spotkaj się ze mną
Nie masz nic do roboty, jesteś sama

Hej! Proszę, spotykaj się ze mną do końca tego miesiąca
Możesz zostawić mnie w przyszłym miesiącu, więc proszę, spotkaj się ze mną
Wszędzie są pary, nawet ludzie nie tak dobrzy jak ja
Nawet jeśli będziemy spotykać się ze sobą od jutra, to będzie 4 tygodnie
Jeśli to dla ciebie zbyt dużo, spotkajmy się czternastego, tylko czternastego

Mam pieniądze, naprawdę mam
Proszę zaufaj mi i proszę spotkaj się ze mną

#Spotkaj się ze mną
Niech ktoś do mnie zadzwoni, jestem samotny
Spotkaj się ze mną
Ty ty ty też jesteś samotna

Spotkaj się ze mną, proszę, spotkaj się ze mną
Jesteś brzydka i ja też jestem brzydki
Spotkaj się ze mną, proszę spotkaj się ze mną
Pomóżmy sobie nawzajem
Bądźmy ze sobą przez dwa miesiące

Hej! Proszę, spotykaj się ze mną do końca tego miesiąca
Możesz zostawić mnie w przyszłym miesiącu, więc proszę, spotkaj się ze mną
Nie proszę cię, żebyś była moją dziewczyną, nie proszę, żebyś za mnie wyszła
Nie proszę cię, żebyśmy razem to przezwyciężyli
Topmy czekoladę, jedzmy cukierki
Róbmy rzeczy, których nie mogliśmy robić jako single
Mam pieniądze, naprawdę mam
Zróbmy rzeczy, które robią inni

#

To jest historia mojego przyjaciela...
Nie moja historia
To piosenka miłosna...
Jeśli coś czujesz, to wtedy to jest twoja historia

#

Właściwie to nie mam pieniędzy
Mam tylko czas
Co roku, kiedy nadchodzą Walentynki i Biały Dzień*
I robi się coraz cieplej
Niech moje serce też się rozgrzeje

Spotkaj się ze mną
Proszę, niech ktoś się ze mną spotka

angielskie tłumaczenie napisy na kanale Loen Ent@YT

*w Korei w Walentynki tylko dziewczyny dają chłopakom czekoladki, Biały Dzień,przypadający miesiąc później 14 marca, jest odwrotnością Walentynek - chłopaki dają słodycze dziewczynom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...