Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 8 lutego 2013

Yoo Seung Chan - Drive 2013


Yoo Seung Chan - Przejażdżka/Jedź

Ucieknę ze starymi wymówkami
Nawet jeśli płaczesz czy nie
Nie będę się przejmował

To wszystko dla ciebie, ponieważ cię kocham
Nigdy nie powinnaś zostać zraniona
Ja wezmę na siebie całe cierpienie
To wszystko to frazes, ale nie
Przestanę płakać i odepchnę cię

#Wsiadam do samochodu i szybko uciekam
Mam zamiar daleko od ciebie odjechać
Ale mój samochód przez długie godziny stoi w tym samym miejscu
Moje serce, moje serce jest przy tobie

Uczucia, które mi zostały stają się coraz większe
Nie mogę kontrolować swojego serca
Nie jest moje

Chcę cię mieć, mieć wszystko
Znowu to zrobię, wiedząc, że nie powinienem
Zatrzymajmy się tutaj, nie chcę taki być
Przestanę płakać i odepchnę cię

#

Moje serce jest przy tobie

#

Moje serce jest przy tobie

angielskie tłumaczenie napisy na kanale Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...