Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 5 lutego 2013

Huh Gak - 1440


Huh Gak - 1440
liczba 1440 odnosi się do minut - doba ma w sobie 1440 minuty

1440 razy dziennie
Myślę o tobie
Do punkt, w którym myślę, że mam obsesję
Cicho oglądam telewizję
I ciągle o tobie myślę
Bardziej niż główna bohaterka w dramie

Moje drżące serce jedzie kolejką górską
Nie patrzę na ziemię, ponieważ podoba mi się bardziej niż twoja twarz
Mówię słowa, które wcześniej łaskotały mnie w środku
Myślę, że stałem się odrobinę dziwny

#Bardziej niż ja, który tak bardzo cię kocha
Mam nadzieję, że będziesz mnie kochać
Ty, która mieszkasz w mojej głowie
Jeśli tylko możesz wiedzieć mnie, idącego przez niebo
Bardziej niż ja, patrzący na ciebie
Mam nadzieję, że będziesz na mnie patrzeć
Czekam teraz na ciebie
Z tym dziwnym drżeniem
Które sprawia, że moje serce trzepocze
Dzisiaj wydaje się, że coś się stanie

Nawet jeśli jest duży ruch na drodze, wszystko jest piękne
Kiedy widzę przechodzące pary, moje serce trzepocze z nimi
Widzę cię, ale tęsknię za tobą - zastanawiam się, co robisz
Cały dzień myślę tylko o tobie

#


Bardziej niż ja, który tak bardzo cię kocha
Mam nadzieję, że będziesz mnie kochać
Czekam teraz na ciebie
Dziękuję niebiosom
Że jesteś tutaj ze mną
Że się do mnie uśmiechasz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...