Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 5 lutego 2013

Clazziquai - Love Recipe 2013


Clazziquai - Miłosny przepis

Szczerze mówiąc, nie lubiłam słodkich rzeczy
Gorąca kawa, którą lubisz, powolny deszcz
Byłam tylko z tym, ponieważ tylko cię lubiłam
Ale w pewnej chwili, odwróciłam głowę, czując zapach kawy

Wiadomość, którą zostawiłeś, zdjęcia na których się uśmiechamy
Twój tajemny przepis, który tylko mi zdradziłeś
Wszystko co zostawiłeś, jest teraz dla mnie wszystkim
Mam ci teraz coś do powiedzenia dziecinko

Miłość - przy mnie jesteś tylko ty
Miłość - nawet dźwięk deszczu jest olśniewający
Miłość - nawet moja twarz cię przypomina
Czas jest zbyt cenny nawet na sen

Miłość - pozwól mi odrobinę dłużej słyszeć twój głos
Miłość - żebym mogła trochę bardziej go kochać
Miłość - lubię świat, w którym jesteś
Och ponieważ w końcu cię odkryłam

Szczerze mówiąc, nie lubiłem gorących rzeczy
Nawet jeśli powiedziałem, że cię kocham, wszystkie zostają
Ale ty byłaś inna - jeszcze raz pomyślałem
Mam ci teraz coś do powiedzenia dziecinko

#Miłość - wewnątrz mnie jesteś tylko ty
Miłość - nawet minione łzy są olśniewające
Miłość - nawet moje oczy przypominają twoje
Cały czas, który spędziłem nie znając cię był zmarnowany

##Miłość - niech usłyszę odrobinę więcej twojej historii
Miłość - żebym mógł cię odrobinę lepiej poznać
Miłość - lubię świat, w którym jesteś
Och ponieważ w końcu cię odkryłem

Pozwól mi, pozwól mi kochać

#
##

Miłość miłość miłość

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...