Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 12 lutego 2013

FT Island - Reo reo 2007



FT Island - Reo reo 

Raz dwa trzy cztery pięć sześć siedem!
Raz dwa trzy cztery pięć sześć siedem!

Reo reo allemio, krzyknij raz z całej siły
Reo reo allemio, wykrzycz głośno swoje marzenia
Oh yeah, oh yeah

Kiedy zobaczyłem zamykające się drzwi mojej szkoły, gdy byłem 100 metrów od nich
Kiedy zabrano mi komórkę, gdy wysyłałem w klasie smsy
Kiedy wszytko wydaje się niesprawiedliwe, krzycz tak

#Reo reo allemio, krzyknij raz całym swoim sercem
Reo reo allemio, zapamiętaj swoje pragnienie szczęścia
Oh yeah, oh yeah

Kiedy zobaczyłem moją dziewczynę, idącą na randkę, po tym jak powiedziała, że jest w domu
Gdy w dniu, kiedy miałem dostać kieszonkowe, przszedł mój wykaz ocen 
Kiedy dzieją się frustrujące cię rzeczy, krzycz tak

#

Nawet jeśli chcesz płakać, uśmiechnij się i spróbuj to zapamiętać
Nagle, także w moim sercu pojawia się uśmiech


Reo reo allemio, krzyknij raz z całej siły
Reo reo allemio, wykrzycz głośno swoje marzenia

#

angielskie tłumaczenie iridescent

2 komentarze:

  1. Jeju. A ja kilka dni temu rozpaczałam, że nigdzie nie ma tłumaczenia tej piosenki...

    Dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze słyszę tą piosenkę to od razu na mojej twarzy pojawia się uśmiech

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...