Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 12 lutego 2013

FT Island - FT Island 2007



FT Island - FT Island 

F-T! I-S! L-A-N-D! Dalej!
F-T! I-S! L-A-N-D! Dalej!

Może wyglądam teraz trochę młodo
Ale jestem inny, nie patrz na mnie jak wszyscy
Choć wciąż wydaje się nieistotny
Nadchodzi dzień, w którym cię zaskoczę

#W tych spiętrzonych książkach, czarne litery zawierają znaczenie
Tak dużo, że nie byłem w stanie się z nim zapoznać
Byłem tylko taki zajęty

##Koleje latające na niebie
Moja własna willa nad morzem
Smakowanie ddukbokgi*, które ona lubi
Jasna czerwona czekolada
Szczęśliwe lekarstwo, które sprawi, że zapomnisz swój smutek
Wiecznie żyjący szczeniaczek
Jest tak wiele czego potrzebuję (tak wiele czego potrzebuję)
Jest tak wiele do martwienia się (tak wiele do martwienia się)
Choć udaję, że śpię, jestem zawsze zajęty

F-T! I-S! L-A-N-D! Dalej!
F-T! I-S! L-A-N-D! Dalej!

Choć wydaje się, że mogę teraz nie mieć zbyt wiele
To błąd, przyjdź do mojego serca
Wewnątrz małego mnie, bardziej niż u kogokolwiek
Przelewa się pasja

W moim plecaku, zamiast książek
Samotna kartka z muzyką może wydawać się nie na miejscu
Ale wewnątrz tej kartki jest mój świat

# #

(to pięknie kwitnie, to miejsce marzeń)

#

Samochód sterowany za pomocą pilota
Komputer, który może wszystko zrobić
Pokazuje mi moją bratnią duszę
Para magicznych okularów
Portfel, żeby umieścić w nim moje wspomnienia
Buty, które zabiorą mnie do przyszłości
Uczynię to wszystko prawdziwym (uczynię to wszystko prawdziwym)
Dam ci szczęście (dam ci szczęście)
Powiedz mi czego chcesz, zrobię to wszystko


F-T! I-S! L-A-N-D! Dalej!
F-T! I-S! L-A-N-D! Dalej!

*Ddukbokgi to pikantna koreańska potrawa z kawałkami ciastek ryżowych, warzywami, mięsem itd. Jest czerwona stąd Jasna czerwona czekolada w następnej linijce tekstu

angielskie tłumaczenie iridescent

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...