Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 12 lutego 2013

FT Island - Cling 2007



FT Island - Przylgnąć 

Wszystko w porządku, te łzy, które teraz mam 
Wierzę, że do mnie wrócisz jeśli wszystkie spłyną 
Nawet jeśli wszystko jest kłamstwem, jeśli powiesz, że do mnie wrócisz  
Wtedy jest ze mną w porządku, naprawdę jest ze mną w porządku 

Jak długo muszę czekać
Aby objąć twoje serce
W moim sercu, wciąż jesteś tylko ty
W moim sercu, wciąż jesteś ty

Mija kolejny dzień, ale moje łzy wciąż płyną
Moje wspomnienia są wszystkim co stało się jasne, nie mogą być wymazane

#Setki razy, tysiące razy 
Choć cię wołam, nie słyszysz tego
Chociaż znów wołam, ciebie tu nie ma

##Nawet jeśli mówią, że miłość rozerwie twoje serce
Nawet jeśli powiedzieli, że to z czasem otępieje 
To nie jest tak, nawet bardziej niż wtedy jestem raniony i teraz płaczę

###Nawet jeśli mówią, że twoje serce będzie zniszczone przez miłość
Powiedzieli, że przetrwam kochając kogoś nowego
Ale te wszystkie rzeczy, które mówili, wiesz, że to wszystko kłamstwa

"Odchodzę bo cię kocham"
Przez tą pospolitą wymówkę
Dzień za dniem, choć staram się ciebie wyrzucić
Wydaje się, że ciągle mam żal

#

Nawet jeśli blizny rozstania bolą
Nawet jeśli powiedzieli, że zapomnę dzięki wytrwałości
To nie jest tak, im bardziej prę na przód, tym trudniej postawić mi krok

Rzeczy, które powiedzieli o rozstaniu nazywając to nową miłością, one mnie nie dotyczą
Aby powstrzymać każdego przed zajęciem twojego miejsca, ciągle je bronię

Nawet jeśli mówią, że jesteś kimś kto odszedł, nie słucham
Nie wiem dlaczego ciągle trzymam się ciebie

Kochałem cię, mówię, że cię kochałem
Nawet jeśli wołam cię ze łzami
Rozstanie mocno do mnie przylega

Wszystko kłamstwa, oni wszyscy mówili kłamstwa
Bo z każdym dniem, który mija
Myślę o tobie nawet bardziej

##
###

Twoje przeprosiny, wszystkie były kłamstwami
(Nie opuszczaj mnie, jestem w tobie zakochany)
Jeśli mówisz, że mnie kochasz, dlaczego odchodzisz
(Wiesz, że nie mogę być bez ciebie)

Nie mów takich rzeczy tak łatwo
Ponieważ miłość płacze, płacze 

angielskie tłumaczenie iridescent

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...