Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 12 lutego 2013

FT Island - I'm happy 2007



FT Island - Jestem szczęśliwy 

Na moje ostatnie pożegnanie, odsyłam cię moja miłości
Nie mogę cię dosięgnąć z moją wciąż brakującą miłością

Chociaż przez długi czas nie mogę cię zobaczyć
I chociaż przez te trudne wspomnienia, które mi zostawiłaś rozlało się wiele łez

Chwile razem z tobą były najlepsze
Prezenty jakie kiedykolwiek były mi dane

#Moja miłości, wołam cię i wołam, miłość, której nigdy nie odesłałem (mój węzeł) 
Modlę się, że pewnego dnia znów będę cię miał w moich ramionach

##Moja miłości, nawet kiedy słyszę twoje imię płaczę, moja miłości 
Do dnia kiedy znów się spotkamy, bądź szczęśliwa 

Och, jestem taki szczęśliwy 
Ponieważ cała miłość i rozstanie z tobą 
To ważne chwile w moim życiu 
Zawsze będę obserwować puste miejsce 
Gdzie kiedyś byłaś 
Będę kochał tylko ciebie 

Chociaż mogę płakać w trudnych chwilach, które miłość może przynieść 
Będę żył tylko z uśmiechem dla dnia, kiedy powrócisz 

Moja miłości, wyrzucam i wyrzucam miłość, której nie mogę wymazać 
Będę pamiętał nawet w niekończącej się samotności

Moja miłości, nawet jeśli będę żył wiecznie, moja jedna i jedyna miłości 
Nawet do dnia kiedy zamknę oczy będę cię kochał 

#
##

angielskie tłumaczenie FTIslandmusic@YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...