Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 23 stycznia 2013

SHINee - Y.O.U. (Year of Us) 2009


SHINee - Y.O.U./Ty (Nasz rok)

Spotkałem cię w trudnym czasie
Nie jestem pewien wielu rzeczy, ale
Złoszczę się, słysząc, że powinienem się poddać tylko dlatego, że jest ciężko
Nie dziewczyno, wiem, że pokazuję ci tylko moją najgorszą stronę
Nawet jeśli moje ciało się złamie albo moje serce rozedrze
Obietnica, że cię obronię będzie zawsze taka sama

Nic nie może mnie zatrzymać
Przed kochaniem ciebie ciebie ciebie
Powód, dla którego oddycham to ty ty ty
Powód, dla którego śpiewam to ty ty ty
Powód, dla którego żyję to ty ty ty
Nic nie może mnie powstrzymać przed kochaniem

Dlaczego tak jest, że kiedy jest źle
Ludzie, którzy byli przy mnie jeden za drugi odchodzą
Ludzkie serce jest słabe jak szkło
Nawet małe małe rzeczy powodują ból
Nigdy tacy nie będziemy
Nawet cierpiąc czy nienawidząc
Obietnica, że będę z tobą zawsze będzie taka sama

Nic nie może mnie zatrzymać
Przed kochaniem ciebie ciebie ciebie
Powód, dla którego biegnę to ty ty ty
Powód, dla którego tańczę to ty ty ty
Powód, dla którego dalej żyję to ty ty ty

Przyjdą i odejdą kolejne lata
Dobre dni, złe dni
Jestem twój (w szczęściu)
Jestem twój (w smutku)
Jestem twój (nie tylko to mówię)
Jestem twój (próbuję ci pokazać)
Przyjdą i odejdą kolejne lata
Nawet jeśli pewnego dnia się zestarzeję

Jestem twój (w szczęściu)
Jestem twój (w smutku)
Jestem twój (nie tylko to mówię)
Jestem twój (próbuję ci pokazać dziecinko)

Jestem pewien, że tak się nie stanie, ale jeśli twoje serce się zmieni
I zdecydujesz się mnie zostawić
Wiem, że zawsze będę cię pamiętał

Bo kocham ciebie ciebie ciebie
Powód, dla którego śpiewam to ty ty ty
To ty ty ty
Wszystkie moje powody to ty ty ty

angielskie tłumaczenie archmur.blogspot.com

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...