Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 23 stycznia 2013

Super Junior K.R.Y - Promise 2013


Super Junior K.R.Y - Obietnica

Poszukując niezmiennych rzeczy, weszliśmy w zmieniające pory
Zawsze szliśmy razem, trzymając za ręce
Dzięki tobie mogłem minąć dni, których nie byłem pewien, nie tracąc drogi
I w każdej chwili mogłem być silny
Chociaż wiele może się zmienić w naszej przyszłości, my się nie zmienimy

#Obiecuję ci, będę żył myśląc o tobie
Jesteśmy jednością od serca do serca
Obiecuję ci, to co chcę ci powiedzieć to tylko "kocham cię"
Obiecam ci kawałek wieczności
Mięliśmy wiele małych sprzeczek
Były też dni, kiedy nie byliśmy razem
Ale za każdym razem to przypominało mi, że cię potrzebuję
Kiedy przechodzisz przez trudności, chcę być pierwszym, który poda ci rękę
Pozwól mi być przy tobie

Nawet jeśli znowu się rozdzielimy albo pokłócimy
Zostańmy przy sobie

Obiecuję ci, chcę cę chronić przez całe moje życie
Moje serce jest gorące (i pełne miłości)
Obiecuję ci, to co chcę ci powiedzieć to tylko "kocham cię" nigdy niezmieniającą się miłością

Jeśli jutro jest okryte ciemnością i nie ma wyjścia, nie musisz się bać
Dopóki nie puścisz mojej ręki, możemy pójść gdziekolwiek

#

Obiecam ci kawałek wieczności

angielskie tłumaczenie  minejpelf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...