Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 25 stycznia 2013

MyName - Just that little thing 2013


MyName - Tylko ta mała rzez

Hej, jest tylko jeden sposób, żeby przestać grać w tą grę, ale
Nie mogę przestać cię kochać
Nie mogę przestać za tobą tęsknić

Zawsze ci ufałem, ale zawsze byłem zdradzany
Twoje kłamstwa, zawsze te same kłamstwa
Jak możesz to robić?

(Ponieważ cię kocham) pozwoliłem na to
(Ponieważ cię lubię) puściłem to płazem
Teraz nie nie naprawdę nie nie
Czuję jakbym umierał

#Tylko ta mała rzecz, powinniśmy to zakończyć
Tylko ta mała rzecz, nie będę cię zatrzymywał
Codziennie podejmuję taką decyzję i codziennie jestem oszukiwany
Znowu cię szukam

##Tylko ta mała rzecz, nie spotykajmy się już
Tylko ta mała rzecz, zapomnę cię
Próbuję cię nienawidzić i zapomnieć
Ale zawsze jestem w tym samym miejscu

Nie mogę już tego robić, jestem zbyt zmęczony

Nie wydaje mi się, że z nami koniec yeah to się dzieje
Nasz związek za bardzo się zmienił
Nie jest taki jak kiedyś
To jak nigdy niekończąca się historia
Wskazówka, która nie może być rozwiązana, dziewczyno mam dość
Nie widzę żadnej miłości, nasze przeznaczenie tutaj się kończy

To miłość, która tylko mnie raniła
To miłość, która tylko mnie smuciła
Nienawidzę cię, byłaś taka zła
Byłaś złą osobą

To nie jest do ciebie podobne
To mi wystarczy, podejdźmy do tego z luzem
Teraz wiem, że bycie z tobą nie jest dobre
Codziennie się złoszczę
Codziennie w ciebie wątpię
Przez ciebie wariuję

#
##

Kocham cię, ale to zbyt trudne
Codziennie żałuję (powiedz mi, dlaczego doprowadzasz mnie do płaczu)
Naprawdę cię nienawidzę

Nienawidzę tego, nie chcę, skończmy to tutaj
Nienawidzę tego, nie, [nie chcę] żadnej miłości
Naprawdę pa pa pa
Płaczę płaczę płaczę
Teraz jestem zbyt zmęczony

##

angielskie tłumaczenie napisy na kanale Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...