Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 stycznia 2013

SHINee - The name I loved 2009


SHINee - Imię, które kochałem

Moje ręce są chłodne
Gromadzą się mętne, zimne wspomnienia miłości
Wiem, że już nie chcę już dłużej narzucać ci swoich uczuć
Ponieważ uświadomiłem sobie, że nie mogę cię kochać
Chociaż jesteś mi tak bliska
Czekanie na kogoś, kto nie może być mój, jest dla mnie zbyt trudne
Już dłużej nie mogę tego znieść, ponieważ to się nigdy nie stanie

#Imię, które kiedyś kochałem
Coraz bardziej się ode mnie oddala, gdy je wołam
Zapisuję to imię, wstrzymując łzy
Chcę je ukryć w sobie
Proszę, zrozum te dni, kiedy nie miałem innego wyjścia niż kochać cię
Miłość, której nigdy sobie nie uświadomiliśmy, ciągle jest miłością

Miłość, której nie można sobie samemu uświadomić, rysuje się niedaleko
Tęsknota za tą miłością, której nie mogłem nawet zacząć staje się tylko większa
I w moim zimnym sercu, pozostaje tylko twój zapach

#

Tysiąc razy to cofałem, wracając do miejsca, w którym byłem
Do chwili zanim został mi odebrany fragment mojego serca

Imię, które kiedyś kochałem (które kochałem)
Coraz bardziej się ode mnie oddala, gdy je wołam
Zapisuję to imię, wstrzymując łzy
Chcę je ukryć w sobie
Proszę, zrozum te dni, kiedy nie miałem innego wyjścia niż kochać cię
Nawet krótka miłość, ciągle jest miłością

angielskie tłumaczenie aheeyah.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...